Sunday, July 10, 2011

Dapurku kembali berasap......

Agak rindu jugak la kat Cik Oven Europa dan Cik Pensonic....so, sehari selepas pulang dari Bandung, I terus baked this Lemon Milk Muffin with Lemon Curd Topping for tea. Ada lebih, bawa ke office kasi kengkawan makan.

Lemon Milk Muffin with Lemon Curd topping...yummyyy!!!


Ni pulak menu malas lunch we all tadi.......

lauk orang "rajin".....Ikan Selar Masak Singgang....

Seafood Sambal....2 dalam satu.....Udang & Sotong dimasak sekaligus...senang!

Leftover ayam & daging sate yang ada dalam fridge. Recycle untuk masak-masak...maka dengan itu terhasillah ayam & daging masak lada hitam....laku gak dimakan oleh 3Es...tak baik membazir 'kan, so gunalah kreativiti untuk menghasilkan dish yang best jugak!

dan for tea....I buat this Cinnamon Stick yang dicicah dengan Lemon Curd yang I buat beberapa hari yang lalu...sedap jugak. Layan this Cinnamon Stick dengan my girls (Eldest & Middle E) sebab Mr E & Youngest E keluar bawa Mr Focus dicuci dan divakum.....

Dinner nanti pandai2 cari sendiri apa yang ada kat atas meja dan dalam peti sejuk. Chef in the house nak layan CSI Paranormal malam ni sambil melipat baju bajan......till then ya!!!

2 comments:

  1. 3E,

    lama tak update, sekali update, punya la byk gambar food. membuatkan i lapar memalam buta ni.. huhuhuhu

    ReplyDelete
  2. Sizuka....
    tu la pasal....meroyan nak update..nak amik sekali update macam2 cerita ada...pastu miss the food...kalau u lapar, makan je...tak baik tau tahan2 selera ni....

    ReplyDelete