Monday, July 19, 2010

Happy Monday! Ada apa dengan status Facebook?

Biasalah ‘kan kalau Monday ja sure agak sangap skit…so, ni ada lawak-lawak skit berkaitan dengan status FB…. U all layan yea…untuk suka-suka ja....:-))

Kalau binatang ada fb, agak-agak begini lah ya komen-komen binatang tersebut kat STATUS yg mcm kita selalu post tu@!~

cicakCicak: Tuan rumah baru beli reket elektrik, gua kenduri nyamuk BBQ mlm nih…

mosquitoNyamuk: Baru habis ronda rumah Boboi… kenyang burp, Alhamdulillah. ..

mosquito1Aedes: Baru jer selamat bagi injekan maut, yeah!!!

Ayam: Tidaaaaaaaaaaaak, Besok majikan gua mau buat kenduri kesyukuran, gua mau di sembeliiiiihhh! …

cicakCicak: isteriku tersepit pintu

catKucing Betina: “Anak i yang ke-5 baru tanya siapa bapaknya. I bingung nak jawab apa. I sendiri lupa bapaknya siapa.

ChickenAyam: Kawan2…kalu esok gua tak update…bererti gua sudah di goreng….I luv u all… jangan luper wat kenduri arwah untuk gua yaa…

mosquitoNyamuk: Siot, sekali drug addict gua hantam daaaa. Gua positif HIV AIDS… uwaaaaaaa

cicakCicak: Mau ke ke bilik air anak tuan rumah jap … baru beli videocam baru …

cat1Kucing: Baru je add awek sebelah umah… keturunan PARSI beb!!!

mouseTikus: Operasi malam ni… selongkar kitchen kabinet… sape nak ikot?

frogkatak: malam ni nk wat konsert la..da lama x ujan ni..hangat oii..

snakeular : rasa mcm nk makan lauk telo la malam ni..mana nk cari ek..

dogAnjing: Aku tension bila ada mat rempit berkumpul tepi rumah aku tiap malam. Nak tido pun x senang hanjeng punya org.

hoarseKuda: Patah kaki; Rider aku bangang salah timing bila nak lompat pagar, sekarang rehat kat kandang.

kuraKura-kura: Aku sakit hati bila bini aku berjalan. Lembab mcm siput babi

snailSiput babi: Aku sakit hati bila bini aku bergerak. Lembab mcm kura2

parrotBurung Kakak Tua: Penat betul nak ubah stigma masyarakat. Walaupun mak Burung Kakak Tua, tapi mak burung Jantan tawwwwww!!!

babiBabi hutan: susah betul nak cari makanan halal sekarang ni.

mouseTikus: Aku makan mee goreng mamak kat WhiteCoffeeOldTown@Ampang. Meh la join sekali.

squidSotong: Aku bengang bila tapak sulaiman ejek aku sotong!

cat1kucing: update petang karang tepat jam 5.00pm slow ngendap ala2 pink panther nyurik ikan bawal kepunyaan kak lela majnun.

Ikan laga: Boring sey, duduk sorang2 dalam tanki ni.

Ikan parang: Kurang asam punya manusia, letak gambar aku kat depan bekas keropok !

jawsJerung: Kenapa x de sorang pun nak add/approve aku. :-(

Ikan Mas Koki: Macam mana nak kurus nie?

stingIkan Pari: YEahuuu hari ni husband I jemput!!

UPDATE STATUS!! (muahahaha)

zebrakuda belang : cuba teka, background aku putih ke hitam?

elephantElephantGajah: (isy..baru nak update status.. terpenyet lak laptop aku ni)

.

.

.

Sekian...terima kasih sebab membaca entry I mengarut pada petang Isnin ni...daaaaa

No comments:

Post a Comment