Wednesday, April 13, 2011

C.I.N.T.A...........

Sungguh klise 'kan ayat cinta itu buta, macam betul dan tak dapat dinafikan bila seseorang tu dilamun cinta, semuanya indah2 belaka, biarpun tidak indah di mata orang lain, pastinya berbunga2 di mata sendiri....


Kadang-kadang ada jugak I terfikir bila terpandang atau mengenali pasangan yang sudah berkahwin atau sedang bercinta, benarkah diaorang ni saling tertarik dan menyayangi antara satu sama lain? Atau ada maksud disebaliknya....Kekadang tu bila I usha2, partnernya (tak kira la suami atau kekasih) nampak macam tak match langsung...physically lah. Laki punya out, tapi masya-Allah yang pompuannya punyalah cantik!!!!.....iyela 'kan masing-masing ada keistimewaan yang orang lain tidak nampak, hanya pasangan tersebut je yang sedar atau nampak akan keistimewaan tersebut....tak gitu?


Actually 'kan, bila I terjumpa atau mengenali pasangan ala-ala Pinang di belah 5 yang nampak memang tidak sepadan di mata I, tetapi 'kan diaorang sangat happy hidup bersama.

Same goes to my friends yang jatuh hati dengan orang yang pada pandangan mata orang lain tak sesuai gitu dengan mereka, siap komen bagai.....macam kenapa nampak tua sangat yeee, kedudukan tak setaraf lah, itulah, inilah, semuanya serba tak kena di mata mereka, tiada yang istimewa di mata diaorang......tetapi tetap menjadi pujaan hati......Mmmmmmm, ntahler maybe benar CINTA ITU BUTA....jangan BUTA CINTA sudah lah......


Apebenda lah I merepek ni.....


Teringin nak makan Blueberry Cheese Tart....tu yang terus buat tu.....puas hati I sebab dapat makan....berketul2 tu, rasanya mmg lemak tepu dah bertambah2 ni di dalam badan I...mmm, esok2 lah diet 'kan...:-))

My BLUEBERRY CHEESE TART.......want a bite?

No comments:

Post a Comment