Monday, August 9, 2010

Macet giles...

Adoiyai...tersangatlah tidak suka bila macet-macet ni. I dan Mr E terkandas kat office disebabkan macet di Federal Highway, Jalan Bangsar, Jalan Syed Putra dan kawasan-kawasan yang sewaktu dengannya disebabkan Jalan Cheras ke Seremban ditutup yang tidak tahu sebab musababnya. (caption gambar: dari office I....Level 7, TM Annexe 2)

Actually, keluar dari office sudah pun pukul 6.15 petang, then we all ke parking...U all nak tahu tak...yang dalam kawasan parking tu pun kereta-kereta pun terkandas sebab kat luar sana macet so, backlogged nya sampai ke area parking we all....sgt sadiss 'kan, so Mr E advise we all naik ke office semula dan lepak-lepak ja dulu. Mmmmmmm, sebenarnya kalau boleh I nak terus sahaja pulang, amik 3Es dan balik ke Templer. Memandangkan macet yang terlampau, hasrat terpaksa dilupakan dahulu. Lagipun Mr E tidak suka meredah macet ni, so after solat Maghrib...itupun sudah jam 8.15 malam barulah we all keluar daripada kawasan tersebut. Itupun terpaksa mengharungi macet jugak dan lega selepas masuk ke Jalan Bukit Pantai. Dari sana, perjalanan lancar sehinggalah ke Batu Caves dan akhirnya ke Templer.

Tapikan....bila sampai rumah, badan dan otak sudah penat...ingat nak tido je sebab sudah tidak larat lagi. Padahal macam-macam nak buat....aaarghhh!!!! rasanya tido lagi best 'kan.....so, nite-nite semua...:-))

2 comments:

  1. ish3x teruknya macet dia...berapa lama lah nak sampai ke umah tu..? hopefully bulan puasa tak lah ya..

    ReplyDelete
  2. Kak YatMaria,
    Sgt teruk the macet, I sampai Templer jam 10.30mlm...penat woooo...rasanya bulan puasa ni sesak jugak kuts jalanraya ni.....:-((

    ReplyDelete