Friday, February 25, 2011

Addicted to.....



Antara koleksi jam tangan Mr E.....Setiap satu jam tangan ini mempunyai features dan category yang berbeza gitu dan setiap hari Mr E akan memakai jam tangan yang berlainan....nampak serupa tapi tak sama. Mr E mula berjinak2 kembali dengan mengumpul koleksi-koleksi jam tangan ini selepas kejadian yang tidak diingini iaitu rumah we all dicerobohi penyangak2 yang memang profession diaorang merompak!...Masa tu 6 utas jam tangan berjenama pemberian I to Mr E sempena birthday Mr E (every year sejak we all nikah) dirembat oleh penyangak2 itu...Hilang sudah sentimental value tuuuuu....Sedih tau:-(( Kalau tak sure koleksi jam tangan Mr E tu hampir berpuluh-puluh gitu...


Ni pulak koleksi jam tangan I....hilang 3 utas jam tangan (satu dapat masa kahwin dulu as a hantaran, satu beli sendiri dan satu lagi Mr E beri masa birthday)...Kat gambar tu, 2 bijik yang berbentuk bulat tu dihadiahkan oleh Mr E.....Jam Automatik dan Vintage. Yang bentuk segiempat tu, I beli sendiri....Ok la, lama-lama nanti sure koleksi I akan bertambah jugak...almaklumlah 'kan, Mr E sure akan belikan lagi untuk I since sure dia nak wife dia yang sangat baik dan rajin ni (tapi kekadang tu emo tak tentu pasal jugak tu...muahahahahahaha) segak bergaya memakai jam2 tangan comel macam dia punya...:-))

4 comments:

  1. Asilah

    I once was like you tapi I dah bertobat, heheh. Hubby masih 'menggila' collect itu barang and now sidara dah follow suit.

    ReplyDelete
  2. ...gud investment...i thot im the one je yg suka kumpul jam...:-)

    ReplyDelete
  3. Aunty Som...
    mesti banyak kan koleksi2 u tu 'kan....:-)) fyi, 3Es pun sudah ke arah tu jugak....masing2 sibuk nak jam tangan macam daddy & mummy jugak!

    ReplyDelete
  4. ShaSha...hobby ni pun boleh mendatangkan hasil jugak, lebih2 lagi kalau yang jam tangan yang jenis lama2 'kan....boleh dijual semula:-))

    ReplyDelete