Sunday, March 11, 2012

Sepasang baju kurung...

Tahniah la buat diri sendiri sebab berjaya menjahit dan menyiapkan baju kurung sendiri dalam masa 2 hari. I pergi kelas insentif menjahit baju kurung selama 2 hari di TTDI. Dapat belajar membuat baju kurung dengan teknik yang betul dan dapat menambah kawan baru jugak....best2!!! Masa belajar tak stress mana pun, cikgu pun baik dan sabar dengan karenah student yang memang tak reti menjahit macam I ni. Ilmu menjahit I sungguhlah zero nya..setakat tahu jahit butang baju yang tercabut, seluar terkoyak..boleh la....ini nak menjahit sepasang baju kurung!!!..Mula2 tu memanglah tak masuk akal..tapi dengan kesungguhan dan kepulunan I..berjaya jugak I menyiapkannya....suka hati I ni...:-)) Menjahit pun kena skill yang betul jugak dan kena praktis selalu...macam baking jugak..so, pasni I kena beli mesin jahit la supaya mood nak menjahit terus subur dalam jiwa ini macam baking jugak...mudah2an...amin!

Boleh tak yang I terkagum sendiri sebab berjaya menjahit sepasang baju kurung?



Bila mummy takde, anak2 terpaksa la makan kat luar je...btw, tq Mr E sebab sungguh sporting support I belajar menjahit dan tolong jagakan 3Es dan layan 3Es dengan pelbagai aktiviti sepanjang I pergi belajar menjahit...I sayang u banyak2 la...mmmmuahhhh!

Mr E bawa 3Es main air terjun kat belakang area rumah we all masa ketiadaan I tadi......

dan bawa 3Es jugak main playground kat Taman Metropolitan pagi tadi....

Char Koay Teow Sany for our dinner. Terbaik setakat ini di Kuala Lumpur...location: bersebelahan dengan Istana Budaya, KL....

No comments:

Post a Comment