Saturday, August 7, 2010

Bila Eldest E bercerita tentang kalau Mr E ada awek.......

Masa dalam perjalanan ke Bangi tengah hari tadi sebab ada jemputan kenduri aqiqah, My Eldest E ada bercerita tentang kawan sekolah dia...budak lelaki yang rapat dengan dia....pasal budak lelaki telah menyingkirkan awek daddy dia....so, budak lelaki ni happy lah sebab daddy dia sudah tiada awek lagi....

So, Eldest E pun berceritalah kat we all....kalau daddy dia ada awek pun, Eldest E akan plan macam-macam untuk menyingkirkan awek daddy dia, paling sadis siap nak bunuh awek Mr E....memang malang la siapa yang jadi awek Mr E...bukan I yang sibuk2 nak pisahkan depa berdua tapi Eldest E yang akan jadi master mind (nampak gayanya I ni ada supporter yang kuat, bangga I..hihihihihihi).....tergelak besar I dengar Eldest E punya cerita...dan part yang paling best...Eldest E kata cuma mummy ja awek & wife daddy sampai mati...cayalah Eldest E....!!!

Anak-anak I yang perempuan ni memang pantang dan tidak suka kalau daddy diaorang cakap nak ada awek atau cari mummy lain. Pasti Eldest & Middle E akan bising dan mengomel macam-macam.....well, walaupun diaorang berdua ni masih kanak-kanak, tapi pemikiran dan percakapan dioraang berdua ni macam dewasa tau...maybe sebab I dan Mr E layan dan selalu berborak-borak dengan dioarang macam kengkawan...tu yang both of them very independent dan pandai bawa diri...tapi kalau buat silap atau salah sure kena lecture jugak (kekadang tu I rotan jugak tau...I ni mummy yang garang!!! ) sebab anak-anak 'kan perlu diawasi dan kena remind selalu.....Apa-apa pun, terpulanglah pada ibu dan bapa macam mana nak mendidik anak-anak masing2.....lain orang lain gayanya...

Ok la yea....I nak rehatkan badan dan minda ni....u all layan lah breakfast we all pagi tadi..(lunch dan dinner kat luar...).....selamat beristirehat ya semua!!!!

Mewah tak breakfast we all???

Meehoon goreng....dah lama tak masak...sekali licin daaaa!!!!

Lauk sampingannya...sambal sotong

Dessert we all.....Moist Choc Cake....yummy yummy yummy....!!!!!

8 comments:

  1. So sweet the way your girls support their mummy!

    ReplyDelete
  2. breakfast complete ngan sidekick & dessert sekali..errr...breakfast ke ni? :)

    ReplyDelete
  3. Dinas...
    yeayyy!!!! sayang my girls...:-)))

    ReplyDelete
  4. Kak YatMaria.....
    Breakfast la tu....kasi complete skit...lagipun dah lama tak masak2, tu yang lepaskan gian tu...

    ReplyDelete
  5. Thumbs Up 2 Elyn!...hahahaha..cayala kaklong..hehe..;D

    Babe..soweyla..hr tu aku ada kenduri sambut ramadhan kt umah mak aku..ms ko col tu aku on d way g keramat amik brg..huh..hr yg bz kata..nyway..jgn serik lak...raya dtg taw!

    ReplyDelete
  6. Nadz,
    Takda hal...raya pasti ku jengah ke sana lagi....small matter...:-))

    ReplyDelete