Tuesday, March 30, 2010

Hutang Tag....

I've been tagged by Zarin & Amy...

So, this is for Zarin.....
Antara syarat2 tag ini ialah:-
1) You must print screen wallpaper that you are using right now...
Well this is the wallpaper that I'm using at office computer.....

2) tell us why you like the wallpaper
Well....I letakkan this wallpaper masa I preggie my Youngest E....kunun2nya dengan harapan yang I akan dapat baby boy. Ye arr la 'kan...my Eldest & Middle E 'kan gegurl...sememangnya I yang amat berharap mendapat baby boy kali ni. Alhamdullillah....finally I dapat jugak baby boy....so, sampai sekarang la wallpaper tu tak pernah ditukar2....:-)

Ni la dia si "boboi" I tu.......


Ni pulak tagged from Amy...
HOW I MET MY HUSBAND

First time jumpa with your hubby bila dan kat mana?
Kat Cafe Cozy Corner, Ampang Park..September 2002

Love at first sight?
Nope....

Who is he when the first time u met him?
A very good looking guy yang ada style tersendiri...

How long it takes for him to ask you out for a date?
I yang ajak dia gi dating...a week after we all berkenalan...ok tak?hihihihi....

1st place dating di..
PWTC...actually masa tu ada reunion...so I ajak la dia...

How he proposed?
Dalam kereta...perjalanan ikut jalan lama kat Kalumpang lepas hantar adik I kat UPSI.....masa tu hampir midnight...macam ni conversationnya...." u rasa 'kan kalau hari2 u bangun tido u tgk muka I...ok tak?"...mmmm..agak berkias tapi I fahamlah maksudnya...so, I pun jawab.."ok ja..."..sempoi 'kan....

Special date with your hubby?..
Our wedding date : 31st August 2003

Changes that he asked you to do??..
He asked me for berubah jadi more perempuan melayu terakhir skit la...sbbnya i ni brutal skit....

What about him that you love so much?.
He is so bijak, gentle, cool..etc...kalau nak senaraikan list tu...lotih den....

What is about him that you wish he would change?
Nothing...he is so perfect & complete me

You will lose your mind n crack your head when he?..
Buat dek ja bila I minta buat something immediately....

You will smile thru your eyes for the whole day when he?..
When my hubby spend his times with me & 3Es...

Complete below sentences "my love towards my hubby is as big as.."...
Tujuh lapisan langit & tujuh lapisan bumi & bermillion2 lemon.....

Me & my hubby....dulu-dulu kala....:-)


2 comments:

  1. salam Ila..first time tenguk Ila..sweet n cantiklah..ila berdua bagai pinang dibelah dua..didoakan semoga bahagia selalu.

    ReplyDelete
  2. Salam aunty meriam,
    terima kasih atas pujian aunty..mudah2an amin!!!

    ReplyDelete