Thursday, December 2, 2010

Keep it up girls...

Hari ini ada perjumpaan antara parents & teacher di sekolah Eldest & Middle E. Actually we all pergi ambil report card our girls sambil2 borak dengan teacher diaorang pasal perkembangan diaorang di sekolah. Ok ya...feedback from their teachers, both my girls mmg cepat tangkap apa yang dipelajari, talkative (ni macam I la....), aktif sangat2 dan segala2nya baguslah....(mmmm, layan)...cuma my Middle E ni sangat malas nak buat homework.

Both the girls dapat no 1 dalam exam ikut kelas umur masing2. For Eldest E, I memang sudah jangka yang Eldest E akan score tapi paling tidak disangka-sangka.....my Middle E dapat score 100% untuk paper Math, Science & BMelayu...cuma 99.5% je untuk English..mmmm, not bad ya!!!Sebabnya my Middle E mmg malas nak belajar dan buat homework compare to Eldest E...pulun dan sangat rajin. Alih-alih Middle E score tu......;-)

Apa-apapun, mummy dan daddy sangat happy for them.....ok, nanti mummy dan daddy bawa u all jalan-jalan dan makan-makan ya!!!

Korang.....we all keluar suratkhabar The Star 17th November 2010 (masa Hari Raya Haji yang lepas)...glamour u!!!!

Ni gambar dari jarak jauh gituu....

My Eldest E......dah besar dah....tahun depan sudah masuk darjah satu....mmmm, terasa cepat betul Eldest E besar....teringat la pulak masa dia masih baby....

Penglipur lara aka PR family we alll....Middle E...stay cute ya sayang!!!

4 comments: